OOOOPs

Nä nu är det bäst man uppdaterar lite... hemska hot från morsanbaloo .... ;). Idag är det min första semester dag, och det regnar, vad annars, jag som beställt sol sol sol. Nåja vi fick ju tillräckligt av det igår iaf.

Vi var på dop igår , lilla söta systerdotter Elsa Li döptes igår. vädret var det bästa och sällskapet och fikat oxå.! Hade liksom fingret med i fikat. Jag bakade mjölkfritt,( drömmrulltårta och hallongrottor) vispade med elvispen så den dog... ja av ålderdom mest troligt för den var nog 20 år gammal. Så den ska jag skänka till familjen Segerlund... =). Sååå vad gör man nudå med 10 äggvitor som väntar på att bli till en fin fin marängtårta... och ingen visp.   jovars jag kan ju vispa för hand, men skulle inte tro det.  Nej jag har nog sneglat lite på en såndär Kitchen Aid Artisan..... bara sneglat, för min plånkka skriker som en stucken gris varje gång jag säger ordet Kitchen Aid. Som om det vore nåt fult ord då.

Egentligen inget fel med vädret, hade nog hoppats lite i smyg att det skull bli "inneväder", har nämligen en brudklänning som ska bli färdig till veckan ( och det blir den ju oxå) så alldeles utmärkt väder för mig, och för det andra så har jag 5 v semester ...... hinner nog sola oxå =)

Är du nöjd nu... morsanbaloo??? nu ska jag försöka komma in på Ranuazoo hemsidan, men våran dator vill riktigt inte... nåt med cookies... där ser man alla cookies är inte bra.!

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Jaaaa, jag är jättenöjd! :)

Ang dina cookies, inte de smarriga från igår utan datorns... Gå på Verktyg- internetalternativ och acceptera att du tar emot cookies.Eller så ropar du på nån av grabbarna så hjälper de dig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback