Long time no see....

Ja men usch vad tiden går fort nuförtiden, bara rinner iväg. Och inte hinner man göra nåt heller... Nåja jag kommer nog inte ihåg ens hälften vad jag hade tänkt att skriva om...( demensen har slagit till igen, jäklar i mej jag ska försöka slå till den först nästa gång....fnisss)

Sommarens stora suparhelg är över... fast jag bryr mig inte om folk super, bara jag slipper deras sällskap då....
Här var det då väldans lungt, jag jobbade och senare på kvällen så försvann halva familjen "hem till byn", så det blev bara jag , storsonen och katten kvar.... och fotboll på tv, så det gick ingen nöd på oss inte =)

Har försökt lägga in bilder på balklänningarna men fixar inte det ( skyller på datorn, gammal skånka). Så Sara .... help me, help me.... ni skulle sitta och lyssna när hon försöker lära hjälpa mig med diverse ting med datorn.... förstår inte varför men hon låter såhär : men åååååå,  SUCK, men ååååååå...... Mozzziiiiiii  =).

Snart är det semester... men int riktigt ännu, ska bara knega på i 3 veckor till.... men sen.... Sååå skönt det ska bli, att bara vara, slappa och slöa... jaa jaa sen har man en låååååååång lista på saker man ska göra, bör göra el vill göra.... nåja det ser vi när vi är där varthän det bär. ( iaf till Piteå på Nolia).

Fotbolls EM är snart slut.... whäää....whääää, fast lite snopet att inte Sverige är med i leken längre. Nåja i augusti börjar OS =).
Det var allt för i kväll, natti natti.

Kommentarer
Postat av: Mikaelrita

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback