GLADA VAPPEN!

Ja nu så är väl våren ordentligt insparkad, och vilket väder sen.... häärligt, och för en gång skull så är jag ledig . Valborgsfirandet började med att jag hade bjudit "mina" tjejer S o E på riktigt vappu fika med sima och munkkia. Var riktigt trevligt att ha tjejerna här , vi satt ute på altanen i värmen, S jagade katten med kameran, fast det var ju inga problem för Cesar var en riktig linslus... skulle bara trycka in nosen i kameran mest hela tiden.  Spånade lite i balklänningarna, måste börja med dom nu så att jag hinner, fast jag vet ju att jag hinner om det så vore en dag kvar till balen.... (jobbar bäst med lite positiv stress)

Kvällen tillbringades en stund på tu man hand med katten, men han blev nog lite less på mig och drog ut på byn han med. Killarna tog Forrden på äventyr och skjutsade gubben hem till byn.... så jag gjorde en kycklingsallad i väntan på att S skulle komma och sen drog vi vidare till lillebror på seskis. Där blev det fika och surr i ett par timmar, sen hem och käka lite sallad och vitlöksbaguett. Mums.

Nu har jag bälgat i mig snart en panna kaffe , S sover fortfarande... ska nog gå och sitta ute en stund i värmen.

Have a nice day !

Kommentarer
Postat av: Anthonyrebecca

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback