Visst e han snygg....

image28
 
Våran kissemisse, Cesar 8år. favorit sysselsättnig bla att :
image29
äta glass, så man måste lämna lite på pinnen åt honom, hallogrottor är han också förtjust i .
Sen gillar han bara att vara:
image30
och se snygg ut,  håller nog på att vänja in sig vid att:

javisst , bada bastu! Sån e han våran Cesar, han firar födelsedag 10/4 (samma dag som morsan). 

Som du ser S, så har jag lånat bilderna av dig, måste kolla sen med dig vilka vi ska framkalla, jag vill nog även ha en förstoring på honom.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det finns även många fler bilder som är bra på honom, men jag orkade inte ladda upp alla :)Jag kanske skulle kunna bränna över bilderna på en skiva till dig så får du själv välja vilka du vill ha. Ville du ha de i svartvitt? I så fall så får jag ändra de till det innan jag bränner över, för ni har väl inte Photoshop?

2008-05-03 @ 22:13:42
Postat av: MorsanBaloo-nattgästen

SötCesar! =)
Tack för fikastunden. :)

2008-05-04 @ 23:34:05
Postat av: Jimthale

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback