Julklappar

Hej och hå, ja nu har jag beställt första julklappen för i år... snacka om att vara i god tid (gjorde det igår). Nåja och har flera till på lut, det är ju bara fjuttiga 87 dagar till Julafton.

Har jobbar helg, uj uj uj det var ett tag sen sist, närmare bestämt i juli.... nåja det gick det med och nu är jag ledig ett par dagar =). Tänkte ägna mig åt följande : städa lite, hälsa på i sjumilaskogen, träffa gulleponken R (redan imorgon), försöka hitta och köpa nya gardiner till tv rummet, nu vill jag ha panelgardiner. Försöka göra en veckomatsedel, baka, skicka brev till min gode vän M i Småland... jaa fullt upp med andra ord.

Förra söndag hade jag ljusparty, Tackar och bockar och niger djupt till er som var hit... det blev en mycket trevlig kväll, nu väntar vi med spänning på leveransen. I tisdags hade jag lite körigt=), först jobbade jag sen åkte jag och gratta min vän M och sen snabbt hem efter en trevlig fikastund, jag hade bjudit hem mina tjejer på middag (tacopaj), mums va gott.  (nästa gång blir det nog hemlagad pizza).

Nähäpps nu ska jag surfa vidare igen, ska nog snart och sova .....zzzz

Heippa

Kommentarer
Postat av: Sara

tack för senast! :*

Postat av: Jennyfi

Jag brukar planera ganska tidigt mina julklappar men handla de det gör jag tidigast i november :p

2008-10-01 @ 20:57:00
URL: http://jennyfi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback