Skallebank

Migrän, päänsärky.... ja fii faan nu är det bara att gå förbi chokladhyllan på affären.... och glömma allt vad julchoklad heter inte att förglömma dom goda chokladpåskäggen.....=( Har just idag kommit på varför jag har haft en sån jävla huvudvärk... choklad.... jag som älskar choklad helst schweizernöt.... nåja måste se det från den ljusa sidan..... får äta en påse hasselnötter istället, säkert lite nyttigare utan choklad. suck.

Här börjar sovrummet vara så gott som färdigt, njaa jag har inga golvlister än men dom är beställda och får dom nästa vecka. Måste fixa en sänggavel, tyvärr så var dörren för kort..... sen är det bara gardiner och lite kuddar som fattas. Just nu hänger det gardiner som jag lånat från tv-rummet. =) Kusin vitamin är och hälsar på, fast för tillfället besöker hon söstra mii i Bondersbyn, ska hämta hem henne imorgon så det blir lite liv i luckan igen. 

Nä nu jäklar kan jag inte sitta här mer , måste gå och lägga huvudet på kudden en stund, känns som nån vill komma ut ur pannan min....

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Stackars dig som får huvudvärk av nåt så gott som choklad!

2008-09-11 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback