Tillbaks

till den gråa vardagen igen... Tänk vad två veckor flyger iväg när man har roligt...för det måste jag nog iaf erkänna att jag haft när kusin vitamin har varit på besök. Det var ju 2 år sen sist så det var på tiden att hon kom och hälsade på. Hon är ju som hon är ( det vet ni alla som träffat henne), och jag tänkte HJÄLP när hon sa att hon blir här 2 veckor.... hur ska jag orka... Men gud vad vi har skrattat (och vad länge jag kommer att leva), jag tog faktiskt lite extra semester när hon kom.  Vi blir som tonåringar igen, helt sjukt. Det börjar redan nästan innan man slår upp ögonen..... våra skämt, känns som varenda gång man öppnar munnen så kommer det bara galenskaper... sån är hon, och det smittar av sig på mig iaf. Sambon kan ju tycka att vi är liiiite jobbiga =) nåja det bjuder jag på, och det lever jag länge på ..... och hon har redan planerat ev en tripp hit till våren mars , april nån gång.

Annars då, jobbar och sliter, var till eurokangas och köpte tyg till en stol som jag länge tänkt klä om. Just nu är det ett äckligt grönt tyg på den. Stommen är troligtvis i ek så jag målar inte över det (tänkte göra det först men nej jag ångrar mig). Utlovade bilderna får vänta tills jag bytt dator, det finns ingen plats i den här gamla härken och jag ids int börja rensa när vi ändå ska byta burk, bara jag kommer ihåg att köpa ett nytt nätaggregat el nåt sånt till den nya... ja nya och nya, får ärva av storsonen =). Nu ska jag surfa lite innan den nya serien på fyran börjar.... vad den nu hette ??? nåja den går kl 21.00

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback